Gra karciana Kingdom Hearts Trading A Gra karciana Kingdom Hearts Trading Card Gra Kingdom Hearts Trading Card jest kolekcjonerską grą karcianą wydaną przez Tomy i tłumaczoną na język angielski przez Fantasy Flight Games. Został wydany w Japonii, zanim angielska wersja została wydana w Stanach Zjednoczonych w 2007 roku. Obecnie jest siedem zestawów kart w Japonii i cztery w Stanach Zjednoczonych. Zestawy kart wydane do tej pory w Ameryce Północnej to: Base Set - pierwszy zestaw kart w japońskim odpowiedniku A Darkness Awakened - Drugi i trzeci zestaw z japońskiego odpowiednika Light amp Darkness - Połączenie czwartego japońskiego zestawu i kart promocyjnych wydana przez Tomy w paczkach z pocky Break of Dawn - Czwarty zestaw wydany przez Fantasy Flight Games, składający się z przedruków z wcześniejszych zestawów, aby dopasować się do nowego układu kart, a także kart z obecnie niepublikowanych japońskich zestawów Wiele ku rozczarowaniu z jego fanów, Fantasy Flight Games ogłosiło, że rezygnują z opublikowanych TCG, co oznacza, że wszelkie przyszłe angielskie zestawy będą musiały zostać opublikowane przez inną firmę, jeśli kiedykolwiek zostaną ponownie odebrane. Typy talii i graczy Talia składa się z co najmniej czterdziestu jeden kart, w tym karty Gracza i ma limit maksymalnie sześćdziesięciu kart, w tym kartę Gracza. Wybrana karta gracza może drastycznie zmienić typ talii, a do wyboru są trzy różne typy graczy: PlayerLight: Te karty mają najwięcej dostępnych kart i są najłatwiejsze do zbudowania talii. PlayerDark: Te karty nie mogą grać w karty Przyjaciela, Magicznego Smoka ani Ataku, a zamiast nich mogą zagrywać karty Ciemnych Nieprzetworzonych w miejsce kart Przyjaciół. Te talie mają znacznie mniejszą liczbę dostępnych kart, ale mają tę zaletę, że mają dużo szerszą gamę kart DarkHeartless niż Friend, ponieważ DarkHeartless ignoruje regułę Unique Card. PlayerXIII: Te karty działają dokładnie tak, jak karty DarkPlayer, ale zagraj w karty Nobody jako Przyjaciele zamiast w DarkHeartless. Karty PlayerXIII mają również dostęp do kart ekwipunku, które dają im druzgocące efekty, takie jak możliwość rzucenia wyzwania przeciwnikowi dwa razy w ciągu jednej tury. Karty PlayerXIII mogą również używać innych kart PlayerXIII w talii jako kart Przyjaciela. Żadne karty nie zignorują reguły unikatowej karty, ale karty PlayerXIII używane jako przyjaciele nie. Gra jest grą dla dwóch graczy (zgodnie z zasadami, więcej może być opcjonalne), a każdy gracz ma talię składającą się z od czterdziestu jeden do sześćdziesięciu kart, z jedną kartą z odpowiednich talii jako kartą Gracza. Aby wygrać, musisz przynieść przeciwnikom Punkty Serca (HP) do 0 lub osiągnąć łączny poziom 13 lub wyższy. Każdy gracz ma cztery fazy. Faza rysowania. Podczas fazy losowania gracz dobiera karty ze swojej własnej talii, dopóki nie ma sześciu kart w ręce. Jeśli talii graczy nie ma kart, stos kart odrzuconych jest następnie tasowany i staje się talią graczy. Faza akcji. Podczas tej fazy gracz może zagrać kartę Świat, karty Przyjaciela, Karty Magii, Karty Magicznego Światła i Ciemne karty. Gracz może również wybrać walkę z dowolnymi Ciemnymi kartami na swojej światowej karcie. Dzięki najnowszemu zestawowi reguł dostarczonemu przez Fantasy Flight Games, gracz może teraz również zainicjować zmianę formy w fazie akcji. Faza wyzwań karty Sora LVL2. Podczas tej opcjonalnej fazy gracz może rzucić wyzwanie swojemu przeciwnikowi. Przegrany wyzwanie traci HP w zależności od tego, które karty zostały zagrane podczas wyzwania. Faza odrzutu. Podczas tej fazy gracz może odrzucić dowolne niechciane karty ze swojej ręki i odrzucić wszystkie karty z pola, które brało udział w bitwie lub wyzwaniu, które się skręca. MagicFriends są również odrzucane w tym momencie. Typy kart Gracz: Ta karta pozostaje w grze przez cały czas trwania gry. Każda karta gracza ma poziom, zaczynając Punkty Serca, wartość ataku i wartość magiczną. Na początku gry gracz z kartą najniższego poziomu idzie pierwszy. Nie ma maksymalnej liczby Punktów Serca, które gracz może mieć, ponieważ drukowana liczba Punktów Serca jest jedynie wartością początkową. Przyjaciel. Karty przyjaciół mają poziom, wartość wsparcia i magiczną wartość. Przyjaciele pozostają na polu, dopóki nie zostaną użyte w walce z ciemnymi kartami lub po wzięciu udziału w wyzwaniu. Przyjaciele mogą być odtwarzani tylko podczas fazy akcji. Poziom karty przyjaciela określa, czy można ją odtwarzać. Nie możesz zagrać karty przyjaciela, której poziom jest wyższy niż jeden najwyższy poziom dowolnego przyjaciela lub magika po twojej stronie pola. Na przykład znajomy z poziomu trzeciego nie może zostać zagrany, dopóki nie kontrolujesz przyjaciela o poziomie przynajmniej 2. Reguła Unique Card mówi, że gracz nie może mieć dwóch przyjaciół o tej samej nazwie w grze jednocześnie. Jeśli gracz chce zagrać kartę przyjaciela z jego ręki, a karta o tej samej nazwie jest już w grze po swojej stronie pola, karta na polu jest wysyłana na stos kart odrzuconych, a następnie karta z rozdania jest rozgrywana . Magia . Magiczne karty mają wiele różnych efektów. Aby zagrać w magiczną kartę, gracze Karta gracza lub jeden z graczy Karty Przyjaciół w grze muszą mieć całkowitą wartość magiczną większą lub równą poziomowi magicznej karty. Po zagraniu gracz śledzi efekty na karcie, a następnie wysyła magiczną kartę na stos kart odrzuconych. MagicFriend. Te karty są uważane za karty Magii, gdy znajdują się w talii, ręce lub stosie kart odrzuconych. Gdy są na polu, są traktowani jak przyjaciele. Ciemne karty. Te karty są rozgrywane na karcie świata przeciwników. Ciemne karty mają poziom i wartość Mocy. Liczba ciemnych kart, które mogą znajdować się na jednej karcie świata, jest równa poziomowi kart World. Ciemną kartę można zagrać tylko wtedy, gdy jej poziom jest równy lub niższy od poziomu światów przeciwników. Karty światów. Karty światowe są rozgrywane jeden na drugim i można je odtwarzać tylko raz na turę. Kiedy gracz zagrywa kartę świata, otrzymuje 1 punkt serca. Kiedy suma poziomów kart światów graczy jest większa lub równa trzynastu, wygrywa. Gracz nie może zagrać karty Świat, jeśli są jakieś Ciemne karty na swojej najwyższej karcie świata. Karty Ataku. Są one rozgrywane podczas walki z ciemnymi kartami lub podczas wyzwań. Podczas gry zwiększają wartość ataku karty Gracza o wartość wsparcia na karcie Atak. Po ich użyciu są wysyłane na stos kart odrzuconych. Karty ekwipunku: działają w podobny sposób jak karty Ataku, ale nie są odrzucane na koniec wyzwania. O ile nie określono inaczej, karta może mieć tylko jedną kartę wyposażenia wyposażoną w nią w tym samym czasie. Reguła unikatowej karty odnosi się również do kart ekwipunku, więc postacie, które mogą wyposażyć wiele kart ekwipunku, mogą nie być w posiadaniu wielokrotności tej samej karty. Karty postaci: te karty są umieszczane na karcie gracza i nadają jej nowe statystyki i efekty. Kryteria gry na karcie formularza lub przegranej są wyszczególnione na konkretnej karcie. Karty wydarzeń: Te karty są unikatowe, ponieważ są nienazwane i mogą zostać umieszczone tylko raz w talii. Podczas gry są one po prostu określane jako Zdarzenie, po którym następuje liczba (np. Zdarzenie 1). Mają potencjalnie zmieniające gry efekty, dlatego ograniczają się do jednej kopii na talię. Style gry Istnieją trzy główne style budowania talii i gra w Kingdom Hearts TCG: AggroAttack build Ten styl gry skupia się na wygrywających wyzwaniach. Talia Aggro będzie składać się z wielu kart, które będą wspierały Gracza w wyzwaniu, dużej mocy przyciągania i bardzo niewielu kartach Świata, jeśli w ogóle. Ten typ talii będzie najprawdopodobniej składał się z kart zablokowanych i kontrolnych, aby spróbować utrzymać przewagę w pojedynku. Oczekuje się, że te talie będą wymagały ciężkiej karty Atak i ekwipunek, aby zwiększyć siłę ataku w trudnych sytuacjach. Kupowanie talii Break of Dawn Valor Form byłoby dobrym wyborem. World RacerRushing build Ten typ talii polega na spełnieniu warunku zwycięstwa World Count 13. Te talie mają zazwyczaj dużą moc przyciągania, mnóstwo kart i kart uzdrawiających, które pomogą im w oczyszczeniu swojej Strefy Mrocznych kart Świata, dzięki czemu będą mogli zagrywać więcej kart Świata. Jednak ta talia nie będzie zawierać wielu kart, które pomogą im wygrać Wyzwania i polegać na zyskach HP, których mogą użyć, aby przywrócić HP utracone w Wyzwań. Jack wszystkich Transakcji Jack talii wszystkich talii Handlu (Powszechnie zwane talią JoaT) nie koncentruje się całkowicie na wariancie wygranej, a zamiast tego próbuje uwzględnić równowagę potężnych kart wyzwań i tyle kart Świata, aby spełnić warunek zwycięstwa World 13. Te talie nie mają żadnej teorii mnogiej, poza spełnieniem któregokolwiek warunku zwycięstwa tak szybko, jak to możliwe, a talia najprawdopodobniej będzie zależeć od gry karcianej Player. Kingdom Hearts Trading Game The Kingdom Hearts TCG to kolekcjonerska gra karciana wydana w Japonii i Japonii. Ameryka północna. Japonia uruchomiła grę karcianą około listopada 2004 r., Aby zbiegła się z datą wydania Chain of Memories. W Ameryce wydaliśmy go 15 listopada 2007 roku. Początkowo był wydawany przez Tomy'ego w Japonii, ale amerykańskie tłumaczenie Fantasy Flight Games. Ten unikalny styl TCG obejmuje różne rodzaje kart Kingdom Hearts, takich jak postaci, światy, przyjaciele, bez serca, przedmioty, magię, zdolności, a nawet niektóre urządzenia. Każda z talii startowych zawiera książeczkę instruktażową, przewodnik DVD player8217s, matę do gier i 60 kart do swojej talii. Gra jest bardzo łatwa do zdobycia, ale wymaga wielu strategii, aby ćwiczyć i wygrywać. Niestety, Fantasy Flight Games ogłosiło, że nie planuje publikować kolejnych tłumaczeń poza tym, co zostało wydane. Oznacza to, że będziesz mieć bardzo trudne czasy na znalezienie pakietów zwiększających moc do zakupu w Ameryce po raz kolejny (chyba że inny wydawca odbierze). Ale nadal istnieją sprzedawcy online, którzy sprzedają talie i pakiety dodatków, więc możesz nadal odebrać zestaw, jeśli masz szczęście. Poniżej przedstawiamy wszystkie aktualnie opublikowane pakiety dodatków wraz z dalszymi danymi kart na następnych stronach. Wyspy Destiny Oryginalne tytuły KH HD I.5 ReMIX KH HD II.5 ReMIX KH HD II.8 Ostatni rozdział Prolog Dream Upadek HD Opis ogólny Postaci Postacie Charakter statystyki Elementy broni Komendy bojowe Polecenia akcji Rzeczywistość przesuwa umiejętności Umiejętności Duchowe Linki Style Światy Poradniki (Sora ) Opisy (Riku) Kolekcjonerstwo Zadania poboczne Mini Gry Bestiariusz KH 0.2 BbS Przegląd Charaktery postaci Statystyki postaci Przedmioty Magiczne umiejętności Dowodzenia sytuacją Opisy przedmiotów (Riku) Kolekcjonerstwo Zadania poboczne Bestiariusz Tylna okładka Film w jakości HD Opis postaci Kolekcjonerstwo Media cyfrowe AffiliatesKingdom Serca Gra w karty handlowe Królestwo Hearts Trading Card Game to kolekcjonerska gra karciana oryginalnie wydana przez Tomy w Japonii, przetłumaczona na język angielski i wydana w USA przez Fantasy Flight Games w 2007 roku. Obecnie w Japonii jest siedem zestawów kart i cztery w Stanach Zjednoczonych. Zestawy kart wydane do tej pory w Ameryce Północnej to: Cztery zestawy kart wydane w Stanach Zjednoczonych. Zestaw podstawowy Pierwszy zestaw kart w japońskim odpowiedniku A Darkness Awakened Drugi i trzeci zestaw z japońskiego odpowiednika Light amp DarknessA połączenie czwartego japońskiego zestawu i promocyjnych kart wydanych przez Tomy w paczkach Pocky Break of Dawn Czwarty zestaw wydany przez Fantasy Gry z lotami, składające się z przedruków z wcześniejszych zestawów, aby dopasować się do nowego układu kart, a także kart z nieopublikowanych jeszcze japońskich zestawów. Ku wielkiemu rozczarowaniu fanów, Fantasy Flight Games ogłosiło, że rezygnują z opublikowanych gier karcianych , w tym gra karciana Kingdom Hearts. Typy kart edytuj BS-1 Sora, pierwsza karta zestawu podstawowego. Gracz . Ta karta pozostaje w grze przez cały czas trwania gry. Każda karta gracza ma poziom, zaczynając Punkty Serca, wartość ataku i magiczną wartość. Na początku gry gracz z kartą najniższego poziomu idzie pierwszy. Nie ma maksymalnej liczby Punktów Serca, które gracz może mieć, ponieważ drukowana liczba Punktów Serca jest jedynie wartością początkową. Przyjaciel. Karty przyjaciół mają poziom, wartość wsparcia i magiczną wartość. Przyjaciele pozostają na polu, dopóki nie zostaną użyte w walce z ciemnymi kartami lub po wzięciu udziału w wyzwaniu. Przyjaciele mogą być odtwarzani tylko podczas fazy akcji. Poziom karty przyjaciela określa, czy można ją odtwarzać. Gracz nie może zagrać karty przyjaciela, której poziom jest wyższy niż jeden najwyższy poziom karty przyjaciela lub karty magicznej po twojej stronie pola. Na przykład znajomy z poziomu trzeciego nie może zostać zagrany, dopóki nie kontrolujesz przyjaciela o poziomie przynajmniej 2. Reguła Unique Card mówi, że gracz nie może mieć dwóch przyjaciół o tej samej nazwie w grze jednocześnie. Jeśli gracz chce zagrać kartę znajomego z jego ręki, a karta o tej samej nazwie jest już w grze po swojej stronie pola, karta na polu jest wysyłana na stos kart odrzuconych, a następnie karta z rozdania jest odtwarzana . Magia . Magiczne karty mają wiele różnych efektów. Aby zagrać w magiczną kartę, gracze Karta gracza lub jeden z graczy Karty Przyjaciół w grze muszą mieć całkowitą wartość magiczną większą lub równą poziomowi magicznej karty. Po zagraniu gracz śledzi efekty na karcie, a następnie wysyła magiczną kartę na stos kart odrzuconych. MagicFriend. Te karty są uważane za karty Magii, gdy znajdują się w talii, ręce lub stosie kart odrzuconych. Gdy są na polu, są traktowani jak przyjaciele. Ciemne karty. Te karty są rozgrywane na karcie świata przeciwników. Ciemne karty mają poziom i wartość Mocy. Liczba ciemnych kart, które mogą znajdować się na jednej karcie świata, jest równa poziomowi kart World. Ciemną kartę można zagrać tylko wtedy, gdy jej poziom jest równy lub niższy od poziomu światów przeciwników. Karty światów. Karty światowe są rozgrywane jeden na drugim i można je odtwarzać tylko raz na turę. Kiedy gracz zagrywa kartę światową, otrzymuje jeden Punkt Serca. Kiedy suma poziomów kart światów graczy jest większa lub równa trzynastu, wygrywa. Gracz nie może zagrać karty Świat, jeśli są jakieś Ciemne karty na swojej najwyższej karcie świata. Karty Ataku. Są one rozgrywane podczas walki z ciemnymi kartami lub podczas wyzwań. Podczas gry zwiększają wartość ataku karty Gracza o wartość wsparcia na karcie Atak. Po ich użyciu są wysyłane na stos kart odrzuconych. Karty sprzętu. Działają one w podobny sposób jak karty Ataku, ale nie są odrzucane na końcu wyzwania. O ile nie określono inaczej, karta może mieć tylko jedną kartę wyposażenia wyposażoną w nią w dowolnym momencie. Reguła unikatowej karty odnosi się również do kart ekwipunku, więc postacie, które mogą wyposażyć wiele kart ekwipunku, mogą nie być w posiadaniu wielokrotności tej samej karty. Karty formularzy. Te karty są umieszczane na wierzchu karty Gracza i nadają jej nowe statystyki i efekty. Kryteria gry na karcie formularza lub przegranej są wyszczególnione na konkretnej karcie. Karty wydarzeń. Te karty są unikalne, ponieważ nie mają nazwy i mogą zostać umieszczone tylko raz w talii. Podczas grania są one po prostu określane jako Zdarzenie, a po nich liczba (np. Zdarzenie 1). Mają potencjalnie zmieniające gry efekty, dlatego ograniczają się do jednej kopii na talię. Edycja rozgrywki Gra jest zazwyczaj grą dla dwóch graczy (chociaż może grać więcej niż dwie), a każdy gracz ma talię składającą się z od czterdziestu jeden do sześćdziesięciu kart, z jedną kartą z odpowiednich talii jako kartą Gracza. Aby wygrać, gracz musi przynieść przeciwnikom Punkty Serca (HP) do 0 lub osiągnąć łączny światowy poziom 13 lub wyższy. Każdy gracz ma cztery fazy. Faza rysowania. Podczas fazy losowania gracz dobiera karty ze swojej własnej talii, dopóki nie ma sześciu kart w ręce. Jeśli talii graczy nie ma kart, stos kart odrzuconych jest następnie tasowany i staje się talią graczy. Faza akcji. Podczas tej fazy gracz może zagrać kartę World, Friend, Magic, MagicFriend i Dark. Gracz może również wybrać walkę z dowolnymi Ciemnymi kartami na swojej światowej karcie. Dzięki najnowszemu zestawowi reguł dostarczonemu przez Fantasy Flight Games, gracz może teraz również zainicjować zmianę formy w fazie akcji. Faza wyzwań. Podczas tej opcjonalnej fazy gracz może rzucić wyzwanie swojemu przeciwnikowi. Przegrany wyzwanie traci HP w zależności od tego, które karty zostały zagrane podczas wyzwania. Faza odrzutu. Podczas tej fazy gracz może odrzucić dowolne niechciane karty ze swojej ręki i odrzucić wszystkie karty z pola, które brało udział w bitwie lub wyzwaniu, które się skręca. MagicFriends są również odrzucane w tym momencie. Edycja talii i typów Gracze Talia składa się z minimum czterdziestu jeden kart, w tym karty Gracza, i ma maksymalnie sześćdziesiąt kart, w tym kartę Gracza. Wybrana karta gracza może drastycznie zmienić typ talii, ponieważ do wyboru są trzy różne typy Graczy: PlayerLight. Duża ilość kart jest klasyfikowana jako Światło i jako taka umożliwia najłatwiejszą konstrukcję pokładów. PlayerDark. Gracz posiadający jedną z tych kart nie może grać w karty Przyjaciela, Magicznego Przyjaciela ani Ataku. Zamiast tego mogą zagrywać karty DarkHeartless zamiast kart Przyjaciela. Karty zaklasyfikowane jako Ciemne są mniejsze niż te zaklasyfikowane pod Światłem, chociaż mają tę przewagę, że mają znacznie szerszy zakres kart Ciemnego Nieograniczonego Światła, w przeciwieństwie do kart Przyjaciół, ponieważ DarkHeartless ignoruje regułę Unikalnej Karty. PlayerXIII. Te karty działają dokładnie tak, jak karty DarkPlayer, ale zamiast kart DarkHeartless zagrywają karty Nikt. Karty PlayerXIII mają również dostęp do kart ekwipunku, które dają im niszczycielskie efekty, takie jak umiejętność rzucania wyzwania przeciwnikowi dwa razy w ciągu jednej tury. Karty PlayerXIII mogą również używać innych kart PlayerXIII w talii jako kart Przyjaciela. Żadne karty nie zignorują reguły unikatowej karty, ale karty PlayerXIII używane jako przyjaciele nie. Style edycji gry Istnieją trzy główne style budowania talii i grania w grę Kingdom Hearts TCG: Aggro (kompilacja ataku) Konstrukcja Aggro koncentruje się na wygrywających wyzwaniach. Talia ta będzie prawdopodobnie składać się z wielu kart, które będą wspierać gracza w wyzwaniu, mają dużo mocy drawa i bardzo mało światowych kart (jeśli w ogóle jakieś). Ten typ talii będzie najprawdopodobniej składał się z kart zablokowanych i kontrolnych, aby spróbować utrzymać przewagę w pojedynku. Oczekuje się, że te talie będą wymagały ciężkiej karty Atak i ekwipunek, aby zwiększyć siłę ataku w trudnych sytuacjach. Kupowanie talii Break of Dawn Valor Form byłoby dobrym wyborem dla gracza budującego talię Aggro. World Racer (Rushing build) edit Talia World Racer polega na spełnieniu warunku zwycięstwa World Count 13. Te talie mają zazwyczaj dużą moc przyciągania, mnóstwo kart i kart uzdrawiających, które pomogą im w oczyszczeniu swojej Strefy Mrocznych kart Świata, dzięki czemu będą mogli zagrywać więcej kart Świata. Jednak ta talia nie będzie zawierać wielu kart, które pomogą im wygrać Wyzwania i polegać na zyskach HP, których mogą użyć, aby przywrócić HP utracone w Wyzwań. Jack wszystkich Transakcji (Balanced deck) edytuje Jack wszystkich talii Handlu, zwanych potocznie talią JoaT, nie skupia się całkowicie na wariancie wygranej, a zamiast tego próbuje włożyć równowagę potężnych kart wyzwań i tyle kart Świata, by wypełnić Światową Liczbę 13 warunek zwycięstwa. Te talie nie mają za sobą żadnej teorii, poza spełnieniem któregokolwiek warunku zwycięstwa tak szybko, jak to możliwe, a talia najprawdopodobniej będzie zależeć od Player. Sora w dniu 04 maja 2007 04:01 Cześć chłopaki. Dziś mamy dobre wieści. Mamy już planowaną grę w karty w języku angielskim dla USA, a ponieważ pojawiło się duże zapotrzebowanie, zostanie ona wydana w okresie od września do grudnia tego roku. Dzięki Bryanowi Bornmuellerowi za tę ekscytującą wiadomość (pochodzącą z KHI): ArcLight USA i Fantasy Flight Games, za dystrybucję angielskojęzycznej wersji gry karcianej Tomys KINGDOM HEARTS. LAS VEGAS, NV (24 kwietnia 2007) ArcLight USA, Inc. i Fantasy Flight Games (FFG) ogłosiły dzisiaj, że będą dystrybuować angielską wersję gry KINGDOM HEARTS Trading Card, pierwotnie wydanej w Japonii przez TakaraTOMY Company, Ltd. Cieszymy się, że możemy pomóc w udostępnieniu tej popularnej gry publiczności anglojęzycznej, powiedział Jeremy Stomberg z Fantasy Flight Games. Gracze w grach wideo będą zachwyceni sztuką i grą z tej serii ArcLight, która została wyróżniona przez Takarę-Tomy, aby ułatwić produkcję i dystrybucję angielskiej wersji Tomys Trading Card Game Kingdom Hearts, powiedziała Dana Lombardy, projekt manager dla ArcLight USA. Jest to również przywilej pracy z kreatywnymi zespołami projektowymi Square Enix i Disney, które były zaangażowane zarówno w grę konsolową, jak i grę karcianą. Gra w KINGDOM HEARTS Trading Card jest oparta na bestsellerowej serii gier na konsolę PlayStation 2, crossover klasycznych postaci Disneya i Final Fantasy, motywów i wszechświatów stworzonych dla tej serii. 34 odpowiedzi na grę 8220Kingdom Hearts Trading Card Game8221 w dniu 07 maja 2007 o 11:13. 2. M. C. McMana, który jest okropny w dniu 07 maja 2007 o 19:25 3. vinan123 Zastanawiam się, jak popularne będą one w dniu 07 maja 2007 o 19:27 4. bycie TCG. co mają serca królestwa 2. OH SWEET. TO JEST NIESAMOWITE, gdzie sprzedają je OH SZYBKO. Going ditch yugi Nah, don8217t ditch Yu-Gi-Oh lol 8211 Możesz grać zarówno w 8216em. w dniu 08 maja 2007 o 11:00 8. britt cool8230.now mogę powiedzieć temu dzieciakowi w szkole, aby przestał robić fałszywe karty handlowe kh i próbował sprzedać mi je w dniu 08 maja 2007 o 23:49 9. nick cool cant poczekaj, aż wyjdzie 8 maja 2007 r. o 23:58. 10. Shakespeare Widziałem, jak ktoś tworzy niesamowity zestaw kart Yu-Gi-Oh z postaciami Kingdom Hearts8230. Miał fajny mały zestaw na temat Sephiroth (w tym moją ulubioną kartę pułapki kiedykolwiek, 8216Sudden Assassination8217) oraz kilka interesujących umiejętności związanych z kartami, w tym interakcje z innymi kartami. (Posiadanie Leona i Seifera na boisku w tym samym czasie zmniejszyło ich atak, ponieważ Ansem i Riku na boisku jednocześnie dali Riku moc, ale jeśli Kairi był w grze, to on i Sora mieli efekt, itd. .) w dniu 10 maja 2007 o 2:27 rano 11. khfan Wow8230, który wydaje się taki niesamowity. Mam jedno do powiedzenia, że Shakespeare przestaje próbować pochwalić się swoim 8220knowlegde8221. That8217s miałby być 8216knowledge8217 (Przepraszam, Shakespeare. Trzeba było się tam dostać przed tobą.) 16 maja 2007 o 13:14 14. Shakespeare I didn8217t zobaczyć nawet do dzisiaj, Riku, ale it8217s prawdopodobnie dobrze. Drake, I8217ll pokaż swoją wiedzę, kiedy i gdzie chcę. Tak więc 8216Nyehhhh8217 w dniu 22 maja 2007 o 14:57 15. KH2luvr Friggin Sweet Będę zbierać em wszystkie. 23 maja 2007 o 13:36 16. Shakespeare Tak, brzmi jak coś, co mógłbym zatopić kilkadziesiąt lat bez większego zamieszania82, zwłaszcza jeśli mieli kartę Sephiroth. I8217d to wszystko na szybkie. (I homigawd, karta Shadow Heartless, więc CUTE.) W dniu 28 maja 2007 r. O 17:00 17. Exdeath64 Zauważyłem coś, cała gospodarka Japonii opiera się na sprzedaży rzeczy Amerykanom8230, co wydaje ci się dziwne. (proszę zauważyć, że nie ma zamiaru obrażać, żeby coś wskazać) w dniu 30 maja 2007 r. o 14:07. 18. Szekspir Większość gospodarek opiera się na sprzedaży rzeczy innym ludziom8230Lol wszystko czego chcę to karta chmurowa. może w późniejszych zestawach dodadzą męstwo z sory w dniu 08 września 2007 o 15:55. 20. Roxas Czy ktokolwiek z was zna dokładną datę premiery 08 września 2007 o 15:57 21. Roxas2 Pierwszy zestaw będzie tylko mają czartery Disneya z wyjątkiem Sory i Riku. Myślę. O czasie, i8217 czekaliśmy na zawsze. 31 października 2007 o 14:23 23. boxor 23 Czy przyjadą do Wielkiej Brytanii. jeśli zrobią AWSOME, to będzie niesamowite, kupię wszystkie 100 kart bez względu na to, a także pokonam wszystkich posiadaczy keyblade (ludzi lub firendów) fajne 10 grudnia 2007 o 13:09. 25. Czy wiemy, kiedy Pakiet Roxas pojawi się w dniu 28 stycznia 2008 o 21:34. 26. TopSecret Dostałem talię startową 28 stycznia 2008 o 21:36 27. TopSecret Podoba mi się i mam nadzieję, że dostanę kartę Riku. 15 marca 2008 o 5:21 po południu 28. Amidamaru Czy wyjdą w Wielkiej Brytanii To pytanie w dniu 23 maja 2008 o 2:47 po południu 29. Marluxia będzie miała każdą organizację 13 kart w dniu 25 maja 2008 o 8:38 30. aj hej każdy, kto ma to, chcę grać, jeśli ty8217z vegas uderzył mnie w mój snathTHAcypher-cel, jeśli chcesz, żeby kamera internetowa pokazała się na nim 27 maja 2008 o 13:55 31. sora awsome to rocks Właśnie kupiłem talię na tratwę Ostatni rycerz karty były słodkie 27 maja 2008 r. o 13:56. 32. sora awsome Sprzedają im tylko czarownicę, która jest do bani. -, 8211 w dniu 17 października 2009 o 23:21 34. thehearts, gdzie mogę zdobyć karty kier królestwa. sklepy nie online KingdomHearts3
Comments
Post a Comment